Všeobecné obchodní podmínky

společnosti Entership s.r.o.

1. Úvodní ustanovení

(a) Entership s.r.o., se sídlem Školní 174, Mosty, 735 62 Český Těšín, IČO: 23198605 (dále jen „Společnost“), poskytuje vzdělávací služby, zejména formou online kurzů (dále jen „Online kurz“). Společnost nabízí tyto služby zákazníkům (dále jen „Objednatel“).

(b) Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují práva a povinnosti mezi Společností a Objednatelem vyplývající z poskytování služeb Společností.

(c) Objednatel bere na vědomí, že Společnost zpracovává jeho osobní údaje za účelem poskytování služeb v souladu s právními předpisy, zejména GDPR. Podrobnosti o zpracování osobních údajů jsou uvedeny v zásadách ochrany osobních údajů dostupných na webu Společnosti.

(d) Objednatel se zavazuje udržovat své osobní údaje uvedené v uživatelském účtu aktuální. Jakékoliv změny údajů relevantních pro poskytování služeb nebo fakturaci oznámí bez zbytečného odkladu Společnosti.

(e) Společnost se nezavazuje zajistit Objednateli pracovní pozici ani neposkytuje záruky týkající se pracovního uplatnění.

2. Online kurz

2.1 Podmínky online kurzu

(a) Odesláním vyplněného registračního formuláře se Objednatel registruje jako účastník Online kurzu. Tímto okamžikem vzniká smluvní vztah mezi Objednatelem a Společností, který se řídí těmito VOP.

(b) V případě naplněné kapacity kurzu je Společnost oprávněna registraci odmítnout nebo zrušit. Objednateli bude v takovém případě vrácena plná již uhrazená částka.

(c) Termíny, harmonogram a forma výuky jsou zveřejněny na webových stránkách Společnosti. Společnost si vyhrazuje právo na přiměřenou změnu harmonogramu kurzu z důležitých provozních důvodů. O takové změně bude Objednatel informován bez zbytečného odkladu. Pokud by se jednalo o zásadní změnu (např. posunutí začátku kurzu o více než 14 dní), má Objednatel právo od smlouvy odstoupit s nárokem na vrácení plné uhrazené ceny kurzu.

(d) V případě, že Společnost zruší kurz před jeho zahájením z jiných důvodů, než je uvedeno v bodě 2.1 (b), bude Objednateli vrácena plná uhrazená cena. V případě zrušení kurzu po jeho zahájení bude Objednateli vrácena poměrná část ceny odpovídající neuskutečněné části výuky.

(e) Společnost se zavazuje zajistit odbornou výuku a poskytnout všechny studijní materiály potřebné pro absolvování kurzu. Součástí služby je také přístup do e-learningového portálu.

(f) Objednatel není oprávněn účastnit se kurzu prostřednictvím náhradníka ani poskytovat materiály či obsah kurzu třetím osobám. Porušení této povinnosti zakládá odpovědnost za vzniklou škodu.

(g) V případě, že se jednotlivá lekce Online kurzu nebude moci uskutečnit ze závažných důvodů na straně Společnosti nebo v důsledku okolností vyšší moci (např. náhlé onemocnění lektora), Společnost o této skutečnosti informuje Objednatele bez zbytečného odkladu poté, co se o překážce dozví, a zároveň sdělí náhradní řešení. Náhradním řešením se rozumí především stanovení nového termínu lekce, zajištění náhradního lektora či poskytnutí plnohodnotného záznamu lekce.

(h) Individuální konzultací se rozumí individuální lekce s lektorem pověřeným Společností. Lekce trvá 30 minut. Téma a rozsah lekce určuje předem Objednatel. Společnost si vyhrazuje právo změnit nebo zrušit termín individuální konzultace z organizačních či provozních důvodů. Objednatel je oprávněn konzultaci zrušit bez udání důvodu nejpozději 24 hodin před jejím konáním.

2.2 Cena kurzu

(a) Objednatel je povinen se před odesláním registrace seznámit s cenou kurzu. V případě změny ceny je rozhodná cena platná v okamžiku odeslání registračního formuláře.

(b) Objednatel je povinen uhradit cenu kurzu nejpozději do data splatnosti uvedeného na faktuře. Pokud nebude částka uhrazena včas, může Společnost od smlouvy odstoupit a Objednatel ztrácí nárok na účast na kurzu.

(c) Objednatel se zavazuje účastnit se lekcí. Za zameškané lekce nevzniká nárok na finanční či jinou náhradu.

(d) V případě chybného uplatnění slevy má Objednatel povinnost do 14 dnů písemně upozornit Společnost. Společnost chybu bezodkladně napraví.

2.3 Storno podmínky a reklamační řád

(a) Objednatel - spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od jejího uzavření bez udání důvodu. Odstoupení provede prokazatelnou formou (např. e-mailem zaslaným na adresu Společnosti). Lhůta je dodržena, pokud je odstoupení v této lhůtě odesláno.

(b) Pokud Objednatel - spotřebitel výslovně požádá o zahájení poskytování služby před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, má Společnost nárok na úhradu poměrné části ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Tento výslovný souhlas musí Objednatel učinit jako aktivní krok v rámci objednávkového formuláře.

(c) Nedokončí-li Objednatel kurz z důvodů na své straně, nevzniká mu nárok na vrácení kurzovného. Povinnost uhradit sjednanou cenu trvá.

(d) Objednatel může podat reklamaci z důvodu:

  • (i) kvality a způsobu výuky,
  • (ii) odborného a metodického obsahu,
  • (iii) organizace kurzu.

(e) Reklamace se podává e-mailem a musí obsahovat identifikační údaje Objednatele, číslo objednávky, popis reklamované skutečnosti a čeho se Objednatel domáhá.

(f) Společnost reklamaci prověří, mimo jiné porovnáním s hodnocením ostatních účastníků nebo konzultací s dotčeným lektorem.

(g) V případě oprávněné reklamace bude vada služby napravena, a to primárně formou:

  • (i) poskytnutí náhradního plnění či opravy,
  • (ii) přiměřené slevy z ceny kurzu nebo vrácení části či celé uhrazené ceny, v závislosti na povaze vady,
  • (iii) dohody o jiném řešení, například účasti v jiném kurzu.

(h) Společnost vyřídí reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se s Objednatelem nedohodne jinak.

2.4 Vyšší moc

Společnost si vyhrazuje právo v případě vyšší moci změnit způsob realizace výuky (např. přechod z prezenční na online formu). Objednatel bude informován bez zbytečného odkladu. V takovém případě nevzniká nárok na vrácení kurzovného, pokud je zachována srovnatelná kvalita a obsah výuky. Za vyšší moc se považují zejména omezení stanovená právními předpisy, nepříznivá epidemiologická situace, živelní pohromy, válka či jiné mimořádné a neodvratitelné události mimo kontrolu Společnosti.

3. Závěrečná ustanovení

(a) Společnost je oprávněna VOP v přiměřeném rozsahu měnit. Nové znění bude zveřejněno na webových stránkách Společnosti a na jeho vydání bude Objednatel s aktivní smlouvou upozorněn e-mailem. Pokud Objednatel se změnou nesouhlasí, má právo smlouvu vypovědět. Pro smluvní vztahy uzavřené před datem účinnosti nových VOP se uplatní znění VOP platné v době uzavření smlouvy, pokud se strany nedohodnou jinak.

(b) Tyto VOP a veškeré právní vztahy z nich vyplývající se řídí českým právem.

(c) Ze zvyklostí nebo zavedené praxe mezi stranami nelze odvozovat žádná práva nebo povinnosti nad rámec těchto VOP.

(d) V případě vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Objednatel - spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.